28.01.2016

Animorphia - recenzja

Ostatnio kupiłam sobie Animorphię, więc pomyślałam, że fajnie byłoby napisać recenzję.
Pewnie kojarzycie dosyć popularne ostatnio "kolorowanki dla dorosłych".Postanowiłam kupić sobie jedną taką kolorowankę :)
W tym miesiącu w polskich sklepach ukazała się Animorphia Kerby'ego Rosanesa, autora Doodle Invasion. Bardzo spodobała mi się ta książka - wyróżnia się wzorami kolorowanek, ma naprawdę mnóstwo małych elementów, ślicznych kolorowanek ze zwierzętami. 


O kolorowance

Wydawnictwo: K. E .Liber
Data wydania: 13 stycznia 2016
Liczba stron: 96
Cena: około 20-25zł
Wymiary: 25cm x 25cm


Moim zdaniem kolorowanka jest świetna. Papier jest dobrej jakości - nie przebiją nam na nim cienkopisy ani mazaki. Kartki są śnieżnobiałe i grube. Jednak wielkim minusem jest to, że kartki są klejone. Kolorując stronę ze środka, gdzie obrazek skłąda się z dwóch części, kartki po prostu rozklejają się, ciągnąc za sobą pozostałe - w ten sposób rozpadła mi się cała kolorowanka... Poradziłam sobie z tym w ten sposób, że wyrwałam pozostałe kartki i w górnym rogu po prostu zszyłam je nitką i igłą - teraz wygodniej mi się koloruję i nie martwię się że się rozkleją. Jak nie koloruję, chowam kartki i związuję gumką. Jednak dużo lepiej byłoby, gdyby kartki były zszywane jak w np. Tajemnym Ogrodzie.



Okładka jest twarda, nadruk z tygrysem jest śliski, a czarna część okładki matowa. Niestety widać na niej każdą rysę i już ją nieco poniszczyłam... Mimo to uważam, że okładka jest bardzo ciekawa - jest na niej jedna ze stron Animorphii.



Jednak jeśli chodzi o wnętrze tej kolorowanki, nie mam żadnych zastrzeżeń. Wzory są wspaniałe, jest mnóstwo ilustracji w stylu doodle. Świetne jest także to, że oprócz całych ukończonych wzorów i postaci, mamy również zarysy zwierząt, gdzie sami musimy wypełnić elementy bazgrołami. 
W Animorphii oprócz kolorowania naszym zadaniem jest także odnalezienie przedmiotów, których lista znajduje się na końcu - wraz z odpowiedziami.


 Część ilustracji z tej książki:





Na razie pokolorowałam tylko pierwszą stronę (oprócz pojedynczych rzeczy na kilku innych stronach). Pierwsza strona (nie licząc tytułowej) to strona gdzie wpisujemy po prostu swoje imię, a wokół mamy obramowanie z bazgrołkami, które możemy pokolorować :)


 P.S. Czy chcielibyście kolejny post o Animorphii za jakiś czas, gdy skończę już więcej stron?

22 komentarze:

  1. Tak, chętnie zrób kolejny o tym, super, i ślicznie pokolorowałaś , mnie to zaczyna wkurzać po 5 min jak zaczne kolorować chyba wolę rysować sama , ale ty ślicznie to zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba kupię taką kolorowankę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ciekawe są te ilustracje. Jestem za następnym postem, świetnie dobierasz barwy i pięknie kolorujesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może zakupię sobie taką książeczkę....pięknie pomalowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak ! Tak długo czekałam na ten post <3! Super kolorowanka :D, bardzo mi się podoba kolorowanka i post :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No co za pytanie? Oczywiście, że tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Nominowałam do LBA;)
      http://zuziastation.blogspot.com/

      Usuń
  7. Tak !!! Ja nawet nie widziałam takich kolorowanek może kiedyś o nich pomyślę

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie że tak! Teraz już wiem co chcę na wielkanoc :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh przydałaby mi się taka dla odstresowania :D z niecierpliwością czekam na następny post <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Także zastanawiam się nad jej kupnem i teraz wiem,że warto było. Pozdrawiam ;) I zapraszam też na mojego bloga, niedługo będą nowe posty :)) http://revolutionimageart.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Robiłaś raz coś w tym stylu, baaardzo mi się podobało. Może chciałabyś wydać kiedyś taką książkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Juleł a jak Ci idzie z pracą na mój konek? Pamiętaj że jest do 6 lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie kolorujesz te kolorowanki ^^ Ja chcę więcej postów o twoich rysunkach w tej książce!

    ~~~~*~~~~
    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie to zrobiłaś wow Julka ;)
    Twój prosiak co rzuca kaktusami i wali pilotem w sol morska ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie to zrobiłaś wow Julka ;)
    Twój prosiaka co rzuca kaktusami i wali pilotem w sol morska ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale swietna kolorowanka , pieknie :))
    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuje :) liczę na rewanż :) pozdrawiam :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna recenzja, może się skuszę na kupno,świetne do ćwiczenia cieniowania i na zabicie nudy. Jeszcze Cie nie zaobserwowałam ale czas to zmienić!:) oberwujesz mojego bloga więc nie musze podawać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej. czy kolorowałaś to tylko kredkami (a jesli tak, to jakimi) czy tez mazakami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam kredek i mazaków. Kredki Koh-I-Noor Polycolor i mazaki Bic Kids :)

      Usuń
  19. Jestem zachwycona tymi kolorami papugi :)

    OdpowiedzUsuń