24.12.2015

Wesołych Świąt!

Już dzisiaj jest wigilia - dzień na który czekamy (a przynajmniej ja) cały rok :D
Uwielbiam święta. Prezenty, przygotowywanie świątecznych potraw, mój ulubiony barszcz czerwony, i najważniejsze - czas spędzony z rodziną :)
Dlatego chciałabym życzyć Wam Wesołych, miło spędzonych Świąt z rodziną, szczęścia, zdrowia, wymarzonych prezentów, spełnienia marzeń, pachnącej choinki :)
Jako że większość czytelników także rysuje, chciałabym życzyć Wam, żebyście rysowali coraz lepiej, uwielbiali to, co robicie :)

 W dzisiejszym poście dodałam kilka zdjęć choinki oraz kartki :)


Zrobiłam rano taką kartkę świąteczną :)
Wykonałam ją Promarkerami i kredkami na A5. Jeśli jeszcze nie macie (np. zapomnieliście) zrobić dla kogoś kartki, a nie chcecie bawić się w wycinanie i klejenie, możecie narysować podobną :)



Choinka!
Nasza jest ubrana na srebrny i biały, a Wasza?






Choinka wygląda lepiej, jak lampki się świecą, ale robiłam zdjęcia rano. Może w kolejnym poście dodam zdjęcie zrobione wieczorem :)


Wesołych Świąt!

11 komentarzy:

  1. super kartka! moja choinka mieni się kolorami :) życzę ci Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku, no i żebyś malowała jeszcze lepiej! (jeżeli tak się da :3)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna choinka zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych swiąt Jula. Cudowny rysunek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka.Moja choinka jest kolorowa. Wesołych Świąt :*

    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Moja choinka jest niebiesko-srebrna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja choinka też jest cała ubrana na biało i srebrno! ⌒.⌒
    ~Natali-Style

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja choinka też jest ubrana na biało i srebrno!
    ~Natali-Style

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja też jest cała biała i srebrna. mam taką malutką w pokoju i stwierdziłam że tak będzie najlepiej wyglądać :)
    ~ stokrotka439

    OdpowiedzUsuń
  9. I wow byłam 29.000 osobą :) Cudowna kartka
    ~ Stokrotka439

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna kartka! Sama bym chciała taką dostać:P
    Niestety już po świętach i nie podaruję już nikomu takiej kartki, ale za rok, kto wie, kto wie :D

    OdpowiedzUsuń