06.12.2015

Wesołych Mikołajek!

Hej!
Dzisiaj jest 6 grudnia, czyli Mikołajki! Jeden z moich ulubionych dni w roku :) Wstawanie rano i szukanie prezentów... Pierwsze świąteczne ozdoby w domach... Kiedy wiemy, że już niedługo święta... Uwielbiam to!
A wy? Jak spędzacie Mikołajki? Co dostaliście?


Ja oprócz wspaniałych prezentów od Olgi (możecie je zobaczyć w poprzednim poście) dostałam kredki, markery i kilka innych rzeczy...

Jedną z rzeczy które dostałam są kredki Koh-I-Noor Polycolor Portrait. 
W ankiecie którą zamieściłam propozycję pisania recenzji - dużo osób na nią zagłosowało. Pomyślałam sobie, że może zrobiłabym recenzję tych kredek. Co o tym sądzicie?


Kolejnym prezentem są Promarkery - odcienie do skóry. Przydadzą się głównie w projektach :)
Dostałam kolory: Coral, Sunkissed Pink i Dusky Pink.


Dostałam kolejną świąteczną Washitape! Ta jest nieco inna, taka jakby "papierowa". Nie jest jak zwykła taśma, bardzo gładko obkleja się ją z różnych powierzchni, jest grubsza.
Jest w słodkie sówki!





Ostatnią rzeczą są mięciutkie słodkie skarpetki z kotełkami, w sam raz na zimne wieczory!


Oprócz tych rzeczy dostałam jeszcze słodycze :)
Piszcie w komentarzach co dostaliście!

19 komentarzy:

  1. super rzeczy ^.^
    A ja mój prezent dostałam wczoraj
    Mam :
    -szkołe rysunku LL,
    - słodycze,
    -zestaw z playmobila ( to takie klocki dla dzieci a ja się nimi ciągle bawię)
    - i zestaw do robienia witraży
    Super skarpetki ^.^ Takie słitaśne
    - od niedawana stokrotka439 na LL

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy :) Gdzie można kupić takie tasiemki? :)
    Ja dzisiaj zamieszczę post o tym co dostałam,więc zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie wiem skąd jest taśma. Wydaje mi się że w Empiku są podobne :)

      Usuń
  3. Nagłówek piękny*-*
    Ja dostałam bluzkę. A mama dobrze wie, jak ja nienawidzę dostawać ubrań xd Ale kupiłam sobie ostatnio kredki, więc jest ok.
    Też uwielbiam Mikołajki, ale jednak bardziej 25 grudnia^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostaję prezenty 24 grudnia wieczorem, haha :D

      Usuń
  4. Ja dostałam perfumy i nowy telefon ^^
    Mam kredki polycolor i promarker dusky pink, miałam też kiedyś sunkissed pink, ale się wypisał... ;)
    Super tasiemka i skarpetki :D
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. z jakiej firmy jest ta taśma ? jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przeważnie same pieniądze bardziej chyba dostane na święta jeszcze do tego troche czasu a te kredki które dostałaś odrazu dokupie do polycolor 72.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty, jestem ciekawa jak będą się sprawdzać kredki :) Też dostałam takie miękkie skarpetki xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w domu mam taką tradycję, że na mikołajki zawsze dostaje kredki, moje siostry również, a brat dostał pistolecik na strzałki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostałam słodycze, zazdroszczę promarkerów *.*

    cattyari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam te kredki ;-)
    Sprawdzają się super!
    Ja na mikołajki dostałam kasetę z lidla z przyborami! Aż się nie mogłam napatrzeć!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nowy nagłówek ^^ ja dostałam 2 szkicowniki LL i 3 paczki przysmaków dla szczurełków <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa promarkerów, bo dużo o nich słyszałam, ale nigdy sama nie próbowałam ;D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dostałam figurkę POP! Krolewny Balonowej, i mega dużo słodyczy, a na Święta (24 grudnia) kredki Polycolor ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dostałam szlafrok, pomadkę i błyszczyk do ust, książkę, bardzo dziecinny zestaw koralików, 20 zł i........UWAGA!UWAGA! Zapalenie oskrzeli. Więc teraz siedzę sobie w domu, pod pierzyną i piszę ten komentarz.~Karo 12 z LL i TM.

    OdpowiedzUsuń
  15. Puzzle,żelopisy,pisaki z bica i książkę
    zazdroszczę Kredek

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny nagłówek. Ja bym w życiu takiego nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokażesz jak się pracuje tymi promarkerami? Zastanawiam się nad kupnem i myślałam, że jak będę testować to żeby kupić jakiś do skóry. Czekam na twoją opinie na ich temat oraz na pierwszą twoją pracę wykonaną nimi 😊😉

    OdpowiedzUsuń