28.12.2015

Ulubieńcy Grudnia

Hej, dzisiaj kolejni ulubieńcy miesiąca! Chociaż święta już minęły, w ulubieńcach grudnia dominują świąteczni ulubieńcy... Czy Wam też święta minęły tak szybko? Dopiero co były Mikołajki, a tu już za chwilę Sylwester...


Świąteczni Ulubieńcy

Świątecznym Ulubieńcem zdecydowanie są kalendarze adwentowe! Co roku kupuję kalendarz z czekoladkami i odliczam dni do świąt! Chyba nigdy z tego nie wyrosnę, a Wy?
Wiem, wiem, jest już po świętach... Ale te rzeczy były ulubieńcami właśnie w święta.



Drugim Świątecznym Ulubieńcem są upieczone samemu pierniczki. My akurat robimy ciasteczka piernikowe, ale także są przepyszne! Zazwyczaj jemy je od świąt aż do Sylwestra, haha...


Kolejnym świątecznym ulubieńcem - tak, trzecim - są świąteczne ozdoby, świąteczne bombki. Uwielbiam choinki ubrane na srebrno i biało, białe ozdoby świąteczne...





Zimowy Ulubieniec 

Czyli Kawa od Beanies :) Świetna na zimowe wieczory. Jest dostępna w różnych smakach, dużym plusem jest to, że jest bezkofeinowa. Ja mam o smaku czekoladowo-pomarańczowym - dostałam ją od przyjaciółki. Można kupić ją przez internet lub w sklepie np. Kuchnie Świata.


Artystyczny Ulubieniec

Czyli kredki Koh-I-Noor Polycolor
Portrait kredki portretowe do skóry i włosów. Jeśli rysujecie portrety lub po prostu ludzi, warto zaopatrzyć się w ten zestaw. Recenzja kredek Polycolor.


Drugim artystycznym ulubieńcem jest blok Canson Imagine Mix Media. Jest dość gruby - gramatura 200, ma aż 50 kartek, jest gładki. Nadaje się do bardzo wielu technik - farby, ołówki, kredki, węgiel, cienkopisy. Najlepszy blok jaki miałam, właśnie takiego szukałam!



Film Miesiąca

Zdecydowanie "Igrzyska Śmierci - Kosogłos cz.II". Warto było na niego pójść. Każdy kto był na I części koniecznie musi pójść na II. Jeśli jeszcze nie oglądaliście żadnej części Igrzysk Śmierci polecam najpierw zrobienie maratonu poprzednich trzech filmów, a później wybrać się na Kosogłosa II.


Szkicownik Miesiąca

Jest nim szkicownik Red Carpet! Mój ulubiony szkicownik, moje prace, wywiad ze mną... Chyba każdy, kto miałby własny szkicownik lubił by go, haha :)


Piosenka Miesiąca

"Say My Name" - Peaking Duk. Taak, teledysk jest dość dziwny, więc dam z napisami... W sumie to sama piosenka też jest dziwna... Ale co ja zrobię, że tak wpadła mi w ucho...




Jacy są Wasi ulubieńcy grudnia? Piszcie swoich ulubieńców w komentarzach pod tym postem!

15 komentarzy:

  1. Pierwsza ;) Piosenka serio dziwna, ale cóż poradzić, nuta jest fajna. A kalendarz adwentowy chyba od przyszłego roku zacznę kupować. Fajny blog i szablon.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej uwielbiam kalendarze adwentowe! Hmm ten set polycolorów wygląda ciekawie, przydatne (w moim przypadku) kolorki, możliwe ,że rozważę zakup :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam recenzję tych kredek, może jak Te ich poczytasz o nich to się zdecydujesz :>

      Usuń
  3. Kalendarze są genialne :) tylko zazwyczaj zjadam przed świętami całe, bo zazwyczaj dostaję jeszcze na początku listopada -_- Na Kosogłosie też byłam i genialny choć nie oglądałam poprzednich części to na szczęście czytałam i film różni się od książki. Pierniki też są pyszne. A na dodatek 12 grudnia miałam urodzinki więc grudzień to jeden z moich ulubionych miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spóźnione Wszytskiego Najlepszego :>

      Usuń
    2. Nie ma za co... A ty kiedy masz urodzinki?

      Usuń
    3. Ech, ja dopiero we Wrześniu :)

      Usuń
    4. No, to jeszcze niemal cały rok :)

      Usuń
  4. Ja zawsze wszystkie czekoladki zjadałam odrazu i już nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ode mnie wszystkiego się dowiesz już niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam canson image ale A5 ... i jestem z tego powodu bardzo nie szczesliwa, poniewaz kocham ten blok a nie za czesto rysuje na takim małym formacie :/ ...
    A tak wgl super post;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ulubieńcy :D Wybacz,ale piosenka mi się nie podoba xD Ale za to reszta ulubieńców przypadła mi do gustu :D


    OdpowiedzUsuń
  8. Twoi ulubieńcy są super, siostra pokazała mi tą piosenkę i mi także wpadła w ucho, najbardziej podoba mi się artystyczny ulubieniec i film miesiąca, fajny post

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalendarze adwentowe. Nigdy nie kupowałam, w tym roku mam. Dziś jest 2 stycznia, a my dostaliśmy w Tesco kalendarze adwentowe 31 grudnia! Tak w sylwestra. Na czasie nie ma co. Ulubieńcy ekstra. ~ Karo 12

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam identyczny kalendarz. Brakuje mi go :/

    OdpowiedzUsuń