27.12.2015

Świąteczne Prezenty!

Hej! Dzisiaj kolejny świąteczny post - chciałam po prostu pokazać co dostałam :)
Większość z prezentów to artykuły plastyczne. Jak już się z nimi bardziej zapoznam, może zrobię recenzję?


Na święta dostałam:

  • 2 Promarkery i blender,
  • Trochę pojedynczych kredek,
  • Farby akwarelowe 18 kolorów Astra,
  • Pędzle,
  • Farby akrylowe,
  • Blok Canson Imagine A4,
  • Blok Canson Student do akwareli A5,
  • Blok z kartkami ozdobnymi,
  • 4 płótna A5,
  • Wiszer,
  • Gogle narciarskie,
  • Ładowarka bezprzewodowa (power bank),
  • Kartę
  • Trochę kasy :)
Dostałam także prezent od przyjaciółki - szkicownik Daler Rowney A4 i cienkopisy Micron różnej grubości.

Dla rodziny zrobiłam gwiazdki z papieru (tutorial był niedawno na blogu), ozdobiłam szkatułki i zrobiłam dwa łapacze snów - niestety nie zrobiłam zdjęć.

Dla przyjaciółki zrobiłam trochę pierniczków, kupiłam książkę i narysowałam Fanart z jej ulubionego anime. Zdjęcie fanarta trochę kiepskie, ale przypomniało mi się o zrobieniu zdjęcia wieczorem przed wigilią klasową... 
Nie za dobrze rysuję w stylu mangowym, anime, ale jestem zadowolona z tego rysunku. A najważniejsze, że mojej przyjaciółce bardzo się podobał :D
Zdjęcie fanartu na samym końcu posta :)
















Fanart dla przyjaciółki:


A co Wy dostaliście na święta? 

22 komentarze:

  1. Ja niestety nie dostałam nic plastycznego ( nic związanego z r ysowaniem, projektowaniem), ale z prezentu się cieszę. Dostałam:
    A. Wyplatanki
    B. Książkę z serii ,, Spirit Animals" tom 4 ,, Ogień i lód"
    C. Książkę z serii ,, Pięć Królestw" tom 2 ,, Błędny rycerz"
    D. Trochę przyciasnawe spodnie.
    No i pewnie, że chcę recenzje! Najlepiej wszystkiego!~ Karo 12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piona ja też dostałam zaciasne spodnie, bluzke, słodycze, ksse i 6 promarkerów pomarańczowy-Peach O148, czerwony-Poppy R565, zielony-Grass G457, różowy-Pink Carnation M328, fioletowy-Lilac V327, niebieski- Arctic Blue B138.

      Usuń
  2. O ja też dostałam ten blok canson student. Zazdroszczę ci aż tylu prezentów, one są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób recenzje obydwóch zestawów farb. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam:
    1.Lekcje rysunku(!);
    2.kredki Mondeluz 48;
    3.Zaczarowany las (książkę do kolorowania)
    4.simsy 4
    5.Kasę i coś jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny rysunek! I gratki że dostałaś tak duuuuużo prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam szkicownik christmas oraz pluszowego szcura od rodziny a od koleżanki rysunek i pierniczki no i oczywiście dużo miłości od szczurasów ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. A zrobiłaś / kupiłaś coś bliskim ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeśli do końca przeczytasz post to znajdziesz :)

      Usuń
  8. Ja dostałam książkę, plakaty A3 do kolorowania, hmmm, kolorowe ołówki, kredki ale takie nie najlepsze, film igrzyska Śmierci ( Który oczywiście już oglądałam -_-) i chyba tyle. A ten rysunek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chętnie zobaczyła recenzję cienkopisów. Też dostałam Promarkery. Może niedługo napiszę wreszcie jakiś post, bo mnie zmotywowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem nowa na ll i nwm gdzie są wypisane wyzwania,mogłabyś pomóc

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne prezenty :) ja nie dostałam nic plastycznego :( ake z moich prezentów się cieszę
    PS.oczywiście że chcemy recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prezenty, tylko zazdrościć:) Ja dostałam zestaw 24 Promarkerów i blok Canson A3, ale oba prezenty bardzo mi się podobają. ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne dostałaś prezenty. Ogromnie mi się podobają ♥ :)
    Rysunek wyszedł Ci naprawdę śliczny!
    zapraszam:
    http://szaloneblogerki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny rysunek ;) wgl swietne prezenty i zapraszam :http://majkaart122.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dostałam dwa szlafroki, odstresowujące kolorowanki, lokówkę stożkową, słodycze, smartband'a, kasę, i kosmetyk do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna kolekcja *.* Jestem ciekawa nowych prac. Te pędzelki w niebieskim opakowaniu i szkicownik są super, bo sama od dłuzszego czasu ich używam :3 A praca na końcu świetna :o

    OdpowiedzUsuń
  17. Mikołaj w tym roku zapomniał że lubię malować, przyniósł mi książkę. Książki też lubię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Duuużo :) Od głupotek jak bombonierka przez książkę fantasy "Bogowie i Wojownicy" po depilator Panasonic, ale ze wszystkich jestem zadowolona, każdy się tak samo liczy, ważne, że od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dostałam koh i noor polycolor? omega oraz pastele pentel farby z jyska , Czternaście dokupywanych cienkopisów stabilo

    OdpowiedzUsuń