21.12.2015

Rockowy Portret

Postanowiłam zrobić test kredek Koh I Noor Polycolor Portrait i narysowałam portret z głowy. Przy okazji poduczyłam się trochę rysowania twarzy z profilu. Powstał portret z rockowym irokezem...


Rysunek jest wykonany kredkami Polycolor Portrait oraz Polycolor 72. Tło kredkami Mondeluz po dodaniu wody. Format A4.
Nie licząc przerw zajął mi około 4 godzin (najdłużej robiłam włosy).
Niestety robiłam go na kiepskim papierze (niezbyt dobry blok techniczny) i chcąc poprawić kilka rzeczy nie mogłam nałożyć kolejnych warstw...
Mimo tego jestem zadowolona z tego rysunku :)




14 komentarzy:

  1. Piękne*-* Ślicznie Ci wyszło ułożenie włosów. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. No,no,no..... :)piękne....Jak chcesz zobaczyć mój wytwór to zajrzyj na snapa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny rysunek! :)
    Ładny profil xD
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny rysunek, masz mega talent! chciałabym tak rysować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny rysunek! ♥ Mi niezbyt wychodzi rysowanie portretów, ale praktyka czyni mistrza, więc muszę się zabrać za portrety ;)

    OdpowiedzUsuń