31.12.2015

Podsumowanie 2015

Zbliża się koniec 2015 roku - chciałabym zrobić artystyczne podsumowanie tego roku. Dużo się zmieniło w tym czasie. Założyłam bloga, zrobiłam duże postępy w rysowaniu, poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi. Dziękuję Wam, czytelnikom, stałym czytelnikom. Gdyby nie Wy, Wasze komentarze, nie miałabym motywacji do pisania ich! Nic bardziej nie motywuje niż komentarze, gdy widzę, że ktoś czyta to, co piszę, ogląda zdjęcia...
P.S. Jeśli czytasz ten post na telefonie - lepiej przesiądź się na komputer. Baaardzo dużo zdjęć!


W tym roku nie miałam żadnych szczególnych postanowień, więc nie mam czego oceniać. Ale chciałabym napisać kilka postanowień na rok 2016.

Postanowienia
  • Chciałabym mieć czerwony pasek na świadectwie z II klasy - w I brakowało mi tylko jednej oceny wyżej. Nie wiem czy mi się uda, poziom jest wysoki, ale na pewno będę się starała.
  • Chciałabym zacząć z YouTube - niedługo może będę nagrywała tutoriale, ale na razie nie mam gdzie montować...
  • Chciałabym rysować jeszcze lepiej, rysować bardziej podobne portrety, ale także rysować z głowy.

Blogowe Podsumowanie 

W tym roku, a w sumie to w połowie tego roku...
  • Mojego bloga zaobserwowało prawie pomad 140 osób, z czego część to stali czytelnicy!
  • Mój blog został wyświetlony prawie ponad 30 000 razy!
  • Napisaliście prawie 1000 komentarzy pod moimi postami! Wow, wow, i jeszcze raz wow!
  • Dziennie przybywa od 150 do 350 wyświetleń bloga!

Rysunkowe Podsumowanie
  • W tym roku narysowałam około 60 rysunków i bardzo dużo projektów,
  • Zrobiłam duże postępy w rysowaniu,
  • Wygrałam kilka konkursów LillaLou, Ferosh, TopModel,
  • Kilka moich prac znalazło się w magazynach TopModel oraz szkicownikach LillaLou.

Rysunkowe podsumowanie całego roku

Styczeń 

LillaLou - wyróżnienie w konkursie Winter Dreams
III miejsce w konkursie Selfie



Luty

LillaLou - II miejsce w konkursie Valentiness Story


Portrety z tego miesiąca:



Marzec 

LillaLou - Projektantka Marca
LillaLou - I miejsce Glam Rock

Prace z tego miesiąca:



Kwiecień

Ferosh - nie jestem pewna czy to na pewno w kwietniu, ale zdobyłam I miejsce w konkursie Spring Girl


Prace z tego miesiąca:






Pomyśleć, że wtedy byłam straszne dumna z tego rysunku...


Maj

Ferosh - III miejsce w Mystic (ech, znowu nie jestem pewna co do miesiąca)
Byłam i nadal jestem bardzo dumna z tej kolekcji :)







Czerwiec

LillaLou - I miejsce w Mistrzostwach Projektowania 2015!





Rysunki z tego miesiąca:





Lipiec

Ferosh - III miejsce w Fruity Style
Dokładnie 27 lipca założyłam bloga!




Sierpień

Wygrałam konkurs LillaLou Ferosh - Miejska Plaża





Rysunki:



Wrzesień

Nagroda za konkurs Ferosh - pojechałam nakurs rysunku żurnalowego w ViaModa, który wygrałam w konkursie Miejska Plaża.

LillaLou - wyróżnienie w Cyber Girl


Rysunki:




Październik






Listopad
Ferosh - II miejsce Pop Art







Grudzień





Powyższe prace to zaledwie część rysunków i projetów z tego roku...

Oprócz tych konkursów wygrałam parę konkursów TopModel - internetowe oraz z gazetki:
  • Superbohaterka TopModel, 
  • Kreacja Podwodna, 
  • Nadia jako królowa kwiatów, 
  • Strój dla Lexy (jazda konna).
Rysunkowy progres

Prawie roczny postęp w rysowaniu portretów:


Trochę mniej niż roczny postęp w rysowaniu zwierząt:


Postępy w projektowaniu:


Jestem bardzo zadowolona z postępów, jakie zrobiłam w tym roku.

Jeśli przeczytałaś do końca - gratuluję!

Na zakończenie chciałabym życzyć Wam szczęśliwego Nowego Roku!

P.S. Przy okazji - prace na konkurs Happy New Year :)

21 komentarzy:

  1. Bardzo duże postępy! :)
    Najlepszy jest portret z grudnia! *.*
    Mi się nie chciało robić podsumowania xD...
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromny postęp! I masa rysunków! Musisz naprawdę często rysować! Wielkie gratulacje!!! Twoje rysunki są piękne i zawsze będę ci to powtarzać!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE! GRATULACJE I JESZCZE RAZ GRATULUJE :)
    WIERZYŁAM W CIEBIE <3 A CZYTELNIKIEM JESTEM OD SAMEGO POCZĄTKU BLOGA! CIESZE SIĘ ŻE UDAŁO CI SIĘ DOBIĆ DO STENEGO POSTA!
    GRATULACJE! :*
    WERONIKA <3 DZIŚ BEZ LINKU !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 100 posta! Twoje rysunki i projekty z każdym dniem są coraz lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Zrobiłaś takie postępy. Teraz rysujesz tak cudownie! Ja jestem tu stałym czytelnikiem od września i naprawdę zazdroszczę ci tego co osiągnełaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Jula, czytam twojego bloga, ale nie komentuję. Nie mam zazwyczaj czasu... Każdego dnia sprawdzam czy są nowe posty.
    Jesteś świetną rysowniczką(jakkolwiek się to nazywa w rodzaju żeńskim) marzę by rysować jak ty. Krótko mówiąc zazdroszczę ci:)Pisz bloga tak długo jak to możliwe:D~zuzka2005

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłaś podobne do naszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość blogerek tak robi. Wzięłam pomysł od Ilojleen, Waszego jeszcze nie czytałam.

      Usuń
  8. Woow! Czytam tego bloga od samego początku. Nie komentuję, albo jak już to bardzo rzadko. Ale każdego posta czytam. A postępy jakie zrobiłaś są ogromne! Gratuluję! Portret z grudnia i praca z konkursu Enjoy autumn są po prostu nieziemskie. Jeszcze raz gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)
    Pozdrawiam, Juliette

    OdpowiedzUsuń
  9. I jeszcze jedno: Twoje rysunki są dla mnie wielką motywacją do dalszego działania i nie poddawania się. Widać, że nie od razu tak ślicznie rysowałaś, choć nie mówię, że te pierwsze rysunki są brzydkie. Też są ładne, ale chodzi mi o postęp jaki zrobiłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam cały post. Piękne prace,aż miło się ogląda :) Masz bardzo oryginalny styl malowania i bardzo on mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Też, przeczytałam cały. Byłam tu od początku, od 1 posta. Wow nie mogę uwierzyć, że już 100 :) I rysujesz cudownie, też bym tak chciała :) U mnie w szkole, dziewczyny z klasy mówiły, że ślicznie rysuję, jednak odkąd zaczęłam tu wchodzić, i na inne podobne blogi, dużo się poprawiłam, choć nadal wiem, że nie jest idealnie. Uważam, że jest to dobre, bo wiem, że umiem lepiej i stać mnie na więcej i przynajmniej się nie zatrzymuję. Wcześniej, tak paskudnie "cieniowałam" i rysowałam wielkie oczy. Ty też się bardzo poprawiłaś ( choć zawsze rysowałaś cudnie)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!! 60 rysunków nie wierzę *_* dotrwałam do końca :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Tyle prac, tyle postów... Zastanawiałaś się nad wystawieniu jakiejś pracy na aukcji wośp? Ja rok temu jedną sprzedałam za ładne pieniądze, była to dla mnie wielka satysfakcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na plastyce (chodzę na dodatkową) zawsze robimy prace na WOŚP - w tym roku pewnie też zrobimy :D

      Usuń