05.12.2015

Mikołajkowa Wymiana z CattyAri!

Na początku listopada Olga wpadła na pomysł zorganizowania z LillaLou Mikołajkowej wymiany własnoręcznie zrobionymi prezentami. Ja wymieniałam się właśnie z Olgą (z Catty Ari).
Prezenty wysłałyśmy sobie z tym tygodniu.
Pokażę Wam co ja wysłałam do CattyAri oraz jakie cudne prezenty od niej dostałam! Są naprawdę śliczne i widać że Olga się baardzo postarała!



Ja wysłałam do CattyAri:
  • 2 projekty - 1 Ferosh i 1 LillaLou,
  • Rysunek,
  • Dwie zrobione przeze mnie zawieszki do prezentów,
  • Łapacz Snów (także zrobiony przeze mnie, w sumie tak jak wszystko),
  • Zawieszkę z modeliny,
  • Kopertę z kartka świąteczną, naklejkami,
  • Trochę obrysów TopModel z różnych szkicowników.
Łapacz snów zrobiłam  nieco inaczej niż poprzedni. Tym razem w żółto-zielonej kolorystyce.



Rysunek na A5 wykonany używając tylko 6 kredek :)


Kopertę ozdobiłam za pomocą szablonów i akwareli.




Prezent doszedł do Olgi w czwartek, tak samo jak do mnie prezent od niej.


Ja dostałam od Olgi:
  • Słoiczek-renifera,
  • 2 projekty i 2 rysunki,
  • Mnóstwo ślicznych rzeczy z modelimy,
  • Dużo drobiazgów do ozdabiania różnych rzeczy,
  • Zakładkę do książki,
  • Świeczkę i washitape,
  • Słodycze.

Paczka przyszła zapakowana w śliczny papier ;3



Zaskoczyła mnie ilość rzeczy od Olgi! 


Najbardziej spodobał mi się slodki renifero-słoik! Na razie trzymam w nim wszystkie drobiazgi od Olgi.


Bardzo spodobał mi się rysunek Jake-dziewczyny - teraz wisi na mojej tablicy. Razem z Olgą uwielbiamy "Porę Na Przygodę" więc nie zabrakło w obu paczkach drobiazgów z PKP.


Dostałam także dwa śliczne projekty - Ferosh i TopModel oraz rysunek suchymi pastelami!



Olga zrobiła z modeliny choineczkę, łaskę i śliczne spinacze! Ciasteczko na ostatnim wygląda jak prawdziwe :3


Drobiazgi na pewno przydadzą się przy robieniu prezentów świątecznych!


Kolejny gadżet z PNP - zakładka do książki z Finnem, Jake'm, Lodowym Królem i BMO! 
I świeczka o zapachu cytryny oraz Washitape (mam już 25!) - uwielbiam je.



Prezenty bardzo mi się podobają, są takie staranne i dopracowane.
A wy? Braliście udział w wymianie świątecznej LillaLou? Jeśli nie, to koniecznie weźcie udział!

Koniecznie wpadnijcie na bloga Olgi:

12 komentarzy:

  1. super paczki:) i piękne rysunki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, Ola na pewno jest zadowolona =^.^=


    passion-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne :D
    Takie oryginalne. Zawsze uważałam, że prezenty robione własnoręcznie są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty dostałaś i otrzymałaś. Ja się spóźnilam na wymianę....

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Akacja dostała już ode mnie, ale od niej jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie brałam nigdy udziału w takiej wymianie a starsznie bym chciała,jak można wziąć w niej udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też brałam udział:) Dziś dostałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje. Ona naprawde się postarała z resztą ty też i to bardzo:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale extra! Szkoda, że wcześniej się nie dowiedziałam :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że Ci się podoba :*

    cattyari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty są cudowne! bardzo spodobał mi się reniferek wykonany przez Olgę. Wszystkie upomninki są piękne, czy zrobione przez Ciebie, czy przez Olgę.

    OdpowiedzUsuń