19.12.2015

LillaLou Rock & Music i T-Shirt - recenzja

W tym tygodniu doszły do mnie dwie paczki od LillaLou - nagrody za wyzwanie i Ferosh oraz nowe szkicowniki. Otrzymałam szkicowniki Hip Hop, Ferosh Anna Ismagilova oraz nowe szkicowniki - T-Shirt i Rock & Music, w których znajdują się moje prace. Jeśli chcecie przeczytać króką recenzję nowych szkicowników oraz zobaczyć jak wyglądają, zapraszam do rozwinięcia posta.


Szkicowniki T-Shirt oraz Rock & Music



Okładka 

Szkicowniki T-Shirt i Rock & Music wyglądąją jak poprzednie szkicowniki. Są w formie kołonotatnika z grubą okładką, dzięki której możemy szkicować nawet na kolanie. Okładka od szkicownika T-Shirt jest bardzo ładna, pasuje do tematu. Jednak okładka Rock & Music moim zdaniem nie pasuje do tego tytułu szkicownika. Jest nieco kawaii... Powinna być bardziej rockowa. Niebieskie włosy i kocie uszy nie kojarzą mi się z rockiem.



Kartki

 Kartki są podobnej grubości jak w poprzednich szkicownikach - m.in. Folk It, Haute Couture, Mystic, Bride, ale cieńsze niż w Dreams i Street. Bardzo dobrze się na nich rysuje kredkami, jednak np. do Promarkerów są za cienkie.


Pozy

 Są w nich nowe pozy oraz te ze szkicowników Collection - pozy z mikrofonem, gitarą. Plusem jest jak dla mnie to, że nie ma (lub prawie nie ma) póz stojących tyłem - nie lubię na nich rysować, ciężko wymyśleć tył stroju, żeby był ciekawy. Jest dużo póz "od pasa w górę" - możemy narysować na nich dużo szczegółów. W obu szkicownikach są takie same pozy. Zabrakło mi jednak obrysów koszulek w szkicowniku T-Shirt, które były w starej wersji T-Shirt'a. 





Prace w szkicownikach

W szkicowniku T-Shirt opróćz mojej pracy z konkursu Banshee (zdziwiło mnie, że znalazła się w tym szkicowniku) znajdują się projekty Funcake, Anulak224, Truskawki 13 i Catty Night, a w szkicowniku Rock & Music są dwa moje projekty (Hatsune Miku, którą narysowałam dla Natalii Style, oraz praca z I etapu Mistrzostw, za którą otrzymałam I miejsce w tym etapie) oraz prace Zoe, Nicole9, Monimaj i Moshi Art.




Pozostałe informacje

W obu szkicownikach nie ma już naklejek -  myślę, że dość mało osób ich używało, zapewne ze względu na białą otoczkę, która wyglądała niezbyt estetycznie na projektach, a ze względu na śliską powierzchnię nie dało się na nich rysować. W obu szkicownikach znajdują się szkoły rysunku - w jednym szkicowniku są to koszulki z nadrukami, a w drugim słuchawki oraz ciemne włosy. 






Podsumowując...

Oba szkicowniki są moim zdaniem bardzo fajne. Cieszę się, że moje prace się w nich znalazły - długo czekałam na paczki, kiedy się o tym dowiedziałam. Bardzo podobają mi się pozy oraz przykładowe prace pozostałych projektantek. Szkicownik T-Shirt oceniam 9,5/10 ze względu na pozy bardziej rockowe i brak obrysów koszulek, a Rock & Music na 9/10 ze względu na mało tematyczną okładkę.

Nagrody - Ferosh Anna Ismagilova i Hip Hop

Kilka dni wcześniej doszły do mnie nagrody za konkursy - szkicownik Ferosh za II miejsce w Pop Art, Hip Hop za I miejsce w wyzwaniu LillaLou.
Szkicownika Ferosh postanowiłam nie otwierać póki nie skończę dwóch do połowy zapełnionych szkicowników.
Szkicownik Hip Hop jest dość starym szkicownikiem. Jest mały - kwadratowy. Są w nim ciekawe pozy, któych nie ma w pozostałych szkicownikach. Niestety kartki są dwustronne i szkicownik jest zszywany (stare szkicowniki wiele razy rozpadały się). Jest bardzo fajny, ale jednak wolę nowe szkicowniki :)




Co sądzicie o najnowszych szkicownikach LillaLou? Macie już jakiś? A może są w nich Wasze prace?

14 komentarzy:

  1. A moje prace mogły by kogoś zainspirować do wydania lilla lou obrzydlistwo designer albo top ohyda

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Ja ostatnio "nabyłam" Pyjama Party, Christmas, Folk it i Rock&Music w którym jest moja praca. PS.: Właśnie miałam dodawać recenzję Rock&Music :(

    OdpowiedzUsuń
  3. PS.: A 2 Rock są za to, że są tam dwie Twoje prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się że tak, ale w sumie nie pytnowo o to LillaLou...

      Usuń
  4. Gratyluję:) Ja wczoraj kupiłam szkicownik pyjama party. Dziś będę testowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne szkicowniki:) Ja gdy miałam 8(?)lat nakupowałam z 10 szkicowników, a mam 10 lat i zużyłam chyba 4... Trochę ci zazdroszczę, ale będę ćwiczyć i może kiedyś się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jak miło, że w szkicowniku Rock & Music znalazła się praca o którą ja Cię poprosiłam ^.^
    ~Natali-Style

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jak miło, że w szkicowniku Rock & Music znalazła się praca o, którą ja Cię poprosiłam ^.^
    ~Natali-Style

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam Hip-Hop dawno,chyba wtedy, gdy był konkurs na starym LL "Hip-Hop". Rozleciał się... Nowe szkicowniki są super- wygodniejsze, trwalsze. I jednostronne.

    OdpowiedzUsuń