03.12.2015

DreamCatcher

Jak już pewnie wiecie, lubię łapacze snów. Dzisiaj pokażę Wam już... Trzeci narysowany łapacz!
Tym razem bardziej kolorowy!



Do jego wykonania użyłam różnych cienkopisów, żelopisów, mazaków.
Bardzo pracochłonny rysunek ale efekt jest ciekawy :)
Zajął mi około 2 godzin - kartka A4.




Łapacz ma już swoje miejsce w segregatorze - co powiecie na taki "segregator tour" pod koniec roku? Pokazałabym wszystkie zebrane rysunki od początku 2015, kilka z 2014 (no prawie wszystkie, dużo rysunków jest w szkicownikach).


A może wy też spróbujecie coś stworzyć używając tylko cienkopisów, żelopisów?

20 komentarzy:

  1. Jak zawsze rysunek śliczny :D
    Mam całkiem sporo różnych cienkopisów, mazaków itp, więc może uda mi się coś w miarę ładnego narysować xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Koniecznie się pochwal ^_^

      Usuń
    2. http://3.bp.blogspot.com/-o3b_px3a_GU/VmG3W2g4o-I/AAAAAAAAAOE/tXs46tL9SB4/s320/WP_20151204_16_36_15_Pro.jpg

      http://2.bp.blogspot.com/-73KLGEEyiP0/VmG3XKV9GOI/AAAAAAAAAOA/9lk2qkXfqE4/s320/WP_20151204_16_35_54_Pro.jpg

      Wybacz za wypalenie oczu i pęknięty ekran...Po prostu moje mazaki są słabej jakości, a dodatkowo nie mam talentu xd

      Usuń
  2. Jakie cudowne!!! Amam muszę spróbować rysować łapacze snów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem za segregator tour fajny pomysł i śliczny łapacz ;)
    www.mulinomania.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też spróbuje narysować taki łapacz snów. Jak pozwolisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! pięknie wyszło<3 niesamowity talent!
    zapraszam do siebie: www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobisz SR takiego łapacza snów? 😍😁😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Idę rysować :D Piękne te Twoje łapacze (moję będą lepsze xD)-żartuje

    OdpowiedzUsuń
  8. O mój Boże! Cudownie rysujesz! Obserwuję, ponieważ baaaaardzo chętnie obejrzę więcej Twoich prac! Mega zazdroszczę:(:*
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz patrze na moje i widze brzydote xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny łapacz.Tak często je malujesz,że aż chyba sama spróbuję jakiś stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne! Jak ty to robisz! !???

    OdpowiedzUsuń
  12. Na początku myślałam, że to jest prawdziwe... Zazdroszczę talentu, ale gratuluję! *-*

    OdpowiedzUsuń