16.11.2015

Ulubieńcy Listopada

Pomyślałam, że nie zawsze znajdę fajną książkę, fajny film, ale na przykład znajdę fajne kredki bądź inną rzecz... Więc wprowadziłam parę zmian. Kategorie będą różne w każdych Ulubieńcach, tak dla urozmaicenia :)
Ulubieńcy Listopada będą takimi bardziej artystycznymi ulubieńcami :3



Piosenka Miesiąca

Piosenką Miesiąca jest pewnie znana Wam najnowsza piosenka Adele, czyli Hello.
Nie wiem jak Wy, ale ja ją uwielbiam! Aktualnie jest to moja ulubiona piosenka. Mogę jej słuchać w kółko! Co o niej myślicie?



Film Miesiąca. A raczej serial...

Taak. Nie obejrzałam w tym miesiącu nic ciekawego ale... Ostatnio obejrzałam trochę odcinków "Pory Na Przygodę"! Jest to kreskówka, możemy obejrzeć ją na Cartoon Network. Uwielbiam ją! Jest dziwna... Ale fajna :3



Książka Miesiąca

Dobra. Przyznaję się. W tym miesiącu nie przeczytałam żadnej książki (no, oprócz paru opowiadań na Wattpadzie...). ale przypomniałam sobie o książce którą przeczytałam ostatnio. 
Mój brat wygrał książkę "Felix, Net i Nika" na festynie w mojej szkole (jeszcze przed wakacjami).
Przeczytałam ją w czerwcu (byłam akurat na Corfu, heh) i bardzo mi się spodobała. Myślałam, że będzie taka... Nieco dziecinna...? Ale okazała się całkiem ciekawa.




Artystyczni Ulubieńcy!

1.WashiTapes - ozdobne taśmy klejące we wzorki, napisy! Świetne do ozdabiania różnych rzeczy; kartek urodzinowych, pudełek, długopisów, zeszytów... Co chcecie! 
Mam już niezłą kolekcję :) Ja kupiłam je w Pepco, Lidlu, Empiku. Są także w sklepach papierniczych, plastycznych. Są świetne :3


2. Micron - bardzo cienkie cienkopisy, możemy je kupić w sklepach plastycznych. Ładnie piszą, końcówka nie zmienia się w pędzel po tygodniu, jak to z niektórymi cienkopisami...
Wykonałam nimi sówkę którą mogliście zobaczyć jakiś czas temu.


Szkicownik Miesiąca

Zdecydowanie Canson ArtBook One! Ja mam szkicownik A5, szyty, o grubości kartek 100g/m2 (ilość kartek - 90), ale dostępne są w różnych formatach oraz w formie kołonotesu. Ja kupiłam go w Empiku :) Wspaniale nadaje się do rysowania kredkami, ołówkami, węglem, cienkopisami. Nieco mniej nadaje się do Promarkerów, do akwareli - jakoś ujdzie :)



Blog Miesiąca

Blog który pomógł mi stworzyć wygląd mojego bloga, z którego jestem zadowolona.
hafija-background.blogspot.com
Jest na nim dużo porad i tutoriali dotyczących designu blogów. CSS, HTML i nie tylko :)
Jeśli chcecie pokombinować z waszym blogiem, zajrzyjcie!

Piszcie Waszych ulubieńców w tym miesiącu!

11 komentarzy:

  1. Pewnie że chcemy - kuzynka wydrukowała mi te z pusheen i są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ulubieńcy też jestem zakochana w Washitapes są świetne niestety mam tylko 8 sztuk ale mam za miar kupić więcej a co do planów to super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, zaprazam do mnie! :)
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super ja będę w empiku w grudniu :0
    PS. zrób plany :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Ostatnio widziałam ten szkicownik w sklepie, może se kupie ale już mam pany co do kupna kredek Koh i Noor Polycolor 72 czytałam recenzje i bardzo je chce mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Kredki są naprawdę świetne!

      Usuń
  6. Mam już kilka pomysłów co do planów :) jak będzie czas to je zrealizuję ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. A plany lekcij robisz w piscart?

    OdpowiedzUsuń
  8. Z moich cienkopisów się zrobiły pędzle...Ale tak to jest, gdy się kupuje na przecenie. A co do szkicowników, nie wiedziałam, że jest między nimi jakaś różnica, oprócz firm i rozmiarów XD. Heh, muszę nauczyć się wszystko różnicować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkicowniki różnią się jakością i grubością kartek ;)

      Usuń