02.11.2015

Retro Collection

Nie zdążyłam!
Dwa tygodnie temu zaczęłam kolekcję na konkurs Retro Ferosh...
Skończyłam wczoraj, chcę dodać prace na stronę i coo...? Nie zdążyłam dodać na konkurs! Nie miałam czasu zrobić jej wcześniej... No ale cóż... Następnym razem muszę zacząć szybciej! 


 Dodałam wszystkie prace razem - osobno były rozmazane, nie wiem dlaczego... Chyba po prostu są za duże. Nie znam się na stylu retro ale mam nadzieję że kolekcja jest... Retro.
Zainspirowałam się znalezioną w internecie miętową koszulą w groszki i tak powstała cała kolekcja  - są jeszcze 3 szkice projektów do kolekcji ale pewnie nigdy ich nie skończę D:


Co myślicie o tych projektach? 

22 komentarze:

  1. OMG Jakie piękne moje ulubione kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam ci powiedzieć że jesteś moją inspiracją bo jestem świadoma tego że nie rysuje i nie mam takiego wielkiego jak ty ale widząc twoje prace wieżę że i ja mogę się tak nauczyć rysować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nawet nie wiesz jak mi miło to czytać <3 Cieszę się że mogę kogoś zainspirować :D Nic bardziej nie motywuje do tworzenia niż takie słowa!

      Usuń
    2. Jeejj dzięki że mi odpowiedziałaś bo to co napisałam to nie jakieś kłamstwa bo chcę się podlizać czy cuś takiego ale to serio jest szczera prawda i takiej artystce jak ty należą się takie słowa bo warto cie komplementować i motywować do dalszej pracy (; jak miałabyś czas to zajrzyj tu :
      http://cookietworzy.blogspot.com/

      Usuń
  3. Fajne projekty! Szkoda, że nie zdążyłaś tego oddać na konkurs.
    Gdybym zobaczyła taka spódniczkę w sklepie na pewno bym kupiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne projekty! :)
    Szkoda, że nie zdążyłaś ;c..
    http://marmurka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne projekty, tak samo jak wszystkie twoje prace.
    Ogólnie cały twój blog jest świetny, posiadasz talent
    Dany tylko nielicznym;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne gdybym chociaż w małym stopniu rysowała tak jak ty :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne gdybym chociaż w małym stopniu rysowała tak jak ty :/

    OdpowiedzUsuń
  8. W 1 dla mnie tych kropek trochę za dużo - bluzka, chustka, torebka, buty...
    w 2 te... kołnierzyki? na spódnicy trochę mnie zniechęcają.
    3 opcja fajna. Ubrałabym. Bez chustki zapewne, ale taką chustkę jako dodatek do czegoś innego - a i owszem.
    P.S. Masz świetnego bloga, fajnie się czyta, ciekawie dobierasz czcionki. Masz talent. Rysujesz też świetnie. Skup się jeszcze nie na samym rysowaniu, a kreacji to masz u mnie etat głównego projektanta (jeśli kiedykolwiek będę szukać).
    Raspberry Head

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem projektantem, nie znam się na modzie. Skupiam się bardziej na rysowaniu... Projektuję tak sobie amatorsko, raczej skupiam się na rysunku ale dziękuję za rady :)

      Usuń
    2. Acha ok :) w takim razie wielka z Ciebie artystka. RH

      Usuń
  9. Śliczne! Na pewno byś coś zdobyła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo chciałabym tak umieć rysować poprostu boskie

    OdpowiedzUsuń
  11. Co to ma być?! Jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło super ! Najlepsza ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja ! zapraszam do nas! u nas na sportowo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że ci się nie udało, ale i tak kolekcja jest świetna :)

    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń