01.12.2015

Questions & Answers #1

Hej!
W przed-przed-ostatnim poście prosiłam Was o pytania do Q and A - dzisiaj odpowiem na (prawie) wszystkie. Niektóre pytania były takie same lub bardzo podobne więc nie dodawałam ich dwa razy :)


1. Jakie są Twoje 3 ulubione blogi?


2. Jak to się stało że projektujesz?

Hmm... Nie mam pojęcia :)

3. Jakbyś nazwała szczuraska?
Może... Luna? Nie wiem, heh...

4. Co cię podkusiło do założenia tego bloga?
Pomyślałam, że w wakacje nie mam co robić więc mogłabym założyć.


5. Kto cię motywował do rysowania?

Na początku właściwie sama się motywowałam, ale teraz to Wy i Wasze komentarze są dla mnie motywacją.


6. Co najbardziej lubisz rysować?

Zwierzęta i portrety.


7. Co według ciebie najgorzej wychodzi Ci w rysowaniu?

Chyba najgorzej wychodzi mi rysowanie realistycznych portretów oraz rysowanie suchymi pastelami, farbami.


8. Jaki jest Twój ulubiony gatunek filmu?

Uwielbiam Science-Fiction i Fantasy.

9. Zgubiłaś się kiedyś w internecie?
Chyba nie...


10. Czy ktoś z twoich znajomych/rodziny jest stałym czytelnikiem bloga?
Raczej nie - chyba, że o czymś nie wiem.

11. Ulubiony youtuber/youtuberka?
Lubię oglądać Olsikową, Naruciaka, Bzdurny Karton, Adriannę Skon, Banshee.

12. Ile w sumie masz szkicowników?
LillaLou ponad 25-28, zwykłych szkicowników tak z 7-10.

13. Ile miałaś lat i do której klasy chodziłaś kiedy zrobiłaś pierwszy projekt?
Wydaje mi się, że byłam w 4 lub 5 klasie ale nie pamiętam :) Oczywiście jeśli chodzi o LL.  Wcześniej projektowałam w zeszycie A4.

14. Czy ktoś z Twojej rodziny/znajomych również rysuje w LL?
Tak, moja kuzynka - na LillaLou jako AlexLou. Mój brat także zrobił kilka projektów, jeden jest na LL (KubaLox)

15.  Jaki jest twój ulubiony film?
Uwielbiam Igrzyska Śmierci - wszystkie części, całą serię Harry'ego Pottera.

16. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Igrzyska, Harry Potter, Percy Jackson.

17. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
Ulubionym i jedynym którym lubię jest plastyka.


18. Jaki jest twój najbardziej znienawidzony przedmiot?

Jest ich kilka... Fizyka, chemia, informatyka i zajęcia artystyczne (to zuo)

19. Masz rodzeństwo lub zwierzęta?
Mam brata, psa i chomika...


20. Co myślisz o muzyce klasycznej?
Nie słucham jej, nie jest dla mnie.

21. Zrobisz poradnik tworzenia designu bloga?
Całego designu raczej nie, ale może jakieś elementy np.czytaj więcej lub nagłówek.

22. Ile szkicowników już zapełniłaś projektami?
LillaLou - około 20, zwyklych tak z 5.

23. Kiedy zrobisz jakis tutorial?
Zrobiłam ostatnio Rysuj z JulaLou #2. Kolejny w zależności od ilości czasu w weekend...

24. Lubisz czytać?
Uwielbiam!

25. Jaki jest według ciebie twój najbardziej udany projekt?
Jest ich kilka:


 26. Masz rodzeństwo? Jeśli tak to ile oraz ich imiona
Mam brata Kubę.


27. Od ilu lat projektujesz?
Tak z 3 lata w LL, nieco wcześniej w zeszytach.



28. Co cię zainspirowało do stworzenia bloga?
Blogi innych osób.




29. Jakie kredki polecasz do rysowania?

Rysuję kredkami Polycolor, śmiało mogę je polecić. 



30. Czy firma koh i noor ma bardzo dobre produkty?

Moim zdaniem tak :)



31. Co sprawiło że nagrywasz?

Trudno nazwać to nagrywaniem. Nagrałam jeden tutorial, heh...

32. Co będziesz nagrywała?
Na razie nie planuję kolejnych filmików :(

33. Jak wyglądasz?
Jestem średniego wzrostu, mam jasnobrązowe włosy i oliwkowe oczy.



34. Co cię inspiruje?
Filmy, blogi, książki...

36. Jakie są twoje ulubione 3 przedmioty szkolne?
Tak jak wyżej pisałam, lubię tylko jeden przedmiot - plastykę. No może jeszcze technikę...



37. Jaki jest twój ulubiony szkicownik lillalou?
Oczywiście szkicownik Red Carpet! 



38. Jaki jest twój ulubiony szkicownik ( nie lillalou)?
Szkicpwnik Canson ArtBook One.



39. Jakie kredki wolisz Polycolor czy Mondeluz?


Polycolor :)



40. Lubisz wywiady?
Lubię :)

41. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Niebieski, czarny i biały. 

42.  Ulubiona piosenka?
Na dzień dzisiejszy jest to piosenka Adele - Hello, oraz kilka piosenek Imagine Dragons.



43. Ile czytasz blogów?

Na liście czytelniczej (obserwowane blogi) mam tak z 25. 

44. Czy masz dywan z zygzakiem mcqueenem?
Yyy... No nie...

45. Czy udawałaś kiedyś tarzana?
Nie, nie udawałam...

46. Czy masz chłopaka? Jeśli tak, to jak ma na imię?
Nie, nie mam chłopaka...

47. Jak często malujesz?
Właściwie to nie maluję, chyba że chodziło o rysowanie :) Rysuję kilka razy w tygodniu - nie chodzi o kończenie pracy, po prostu rysuję jedną np. przez tydzień lub więcej.

48. Masz drugie imię? Jak tak to jakie?
Mam - Maria.

49. Ile średnio zajmuje ci każda praca?
Różnie... Tak od 1,5 do 6 godzin?



50. Czy cieszysz się, że potrafisz tak malować?

Nie maluję tylko rysuję :) Hmm... Chyba tak...

51. Napisz, za jaką osobę siebie postrzegasz (4 cechy)
Hmmm... Jestem nieco nieśmiała, cicha, spokojna... A czwartego nie mam pomysłu, hehe.

52. Uważasz się za osobę, która maluje (rysuje) cudownie?
Nie uważam, że rysuję cudownie, niesamowicie, ale wiem, że poświęcam na to dużo czasu. Myślę że rysuję... Ładnie :)

53. Jak się czujesz odpowiadając na te pytania?
Dobrze :D

54. Co robiłaś przed odpowiadaniem na te pytania?
Byłam w szkole :(

55. Dobrze uczysz się w szkole?
Co dla kogo oznacza dobrze... Na koniec I klasy gimnazjum miałam średnią 4.6. Teraz pewnie też będzie podobnie.



Dziękuję Wam za pytania! Nie spodziewałam się aż tylu!
Mam nadzieję, że mogliście się czegoś o mnie dowiedzieć :)


P.S. Nie wiem czy już zauważyliście, ale po prawej stronie bloga na samym końcu kolumny z gadżetami dodałam ankietę. Zapraszam do głosowania - od niej zależy, które posty będą pojawiały się najczęściej :)

9 komentarzy:

  1. Yey też uwielbiam czytać i to też lubię HP, PJ i IŚ Yey!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jedyne co wychodzi to ,,realistyczne'' portrety ;-)
    Jak próbowałam narysować nawet psa to.... no comment.... xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dotrwałam do końca :D
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, no jak osoba która ma takiego wyrąbistego bloga może nie lubić informatyki!? Jak dla mnie to szóstka już na starcie. P.S. Jaką czcionką jest Twój podpis i napis na fotce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby na informatyce nie było na 10 stron na każdej lekcji rozpisywanie budowy komputera lub instrukcji do PowerPoint,, to kto wie...
      To nie jest czcionka z bloggera -odpis o tytuły gadżetów to grafiki. Członka Learing (coś tam) z Picmonkey :)

      Usuń
    2. Też mam tak na informatyce... 3/4 lekcji piszemy w zeszycie ;-)

      Usuń
  5. Masakra, u mnie na informatyce nie było nawet zeszytów. Ale Power Point to bardzo przydatna rzecz, kiedyś się pewnie o tym przekonasz. Oby. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystanie z PowerPoint - owszem. Ale nie kartkówka z tego czego się składa itp...

      Usuń