11.11.2015

LillaLou Red Carpet i Butterfly - recenzja

Hej!
W poniedziałek przyszły do mnie pocztą...
Nowe szkicowniki LillaLou - Red Carpet oraz Butterfly - z moimi projektami.
Postanowiłam zrobić dla Was recenzję!


W paczce znajdował się list dotyczący przesłanych szkicowników oraz 4 szkicowniki.


Otrzymałam szkicownik Butterfly oraz... 3 szkicowniki Red Carpet.
Dlaczego trzy?
Jako że wygrałam Mistrzostwa Projektowania 2015 ten szkicownik jest tylko z moimi pracami :D



Oba szkicowniki zawierają 24 strony z obrysami, 1 stronę z naklejkami oraz projekty użytkowniczek LL.



Na kolejnej stronie szkicownika Butterfly znajduje się szkoła rysunku - możemy się nauczyć jak rysować chustki we włosach.


Natomiast w Red Carpet jest...
Mój wywiad z Projektantki Marca! :D



W szkicownikach jest wiele nowych póz których nie było w starszych:


Moje prace w szkicowniku Rec Carpet:


Moja praca w Butterfly:


Oprócz szkicowników które dostałam, do najnowszych należą także X-Mas oraz Mystic. Pozostałe pojawią się już niedługo.

Moim zdaniem w nowych szkicownikach są świetne pozy. Kartki oraz wygląd są takie same jak w Folk It, Haute Couture, Romantic i pozostałych szkicownikach z początku tego roku.

Macie już może jakieś nowe LillaLou? :)

17 komentarzy:

  1. Piekne prace...i supcio że w końcu są nowe pozy w szkicownikach:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace są takie śliiiiczne. :) A te szkicowniki takie faaajne. Chciałabym je mieć. A w tych szkicownikach to naklejki mają jakby białe tło? Że je widać jak się przykleja? Bo ja mam Folk It i tam są takie naklejki, że jak się przyklei to widać białe.. No i średnio je się da używać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety naklejki są takie jak w Folk It :(

      Usuń
    2. Szkoda..
      Może gdzieś niedługo w jakiś jeszcze nowszych szkicownikach będą lepsze?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Kurzce pieczine też bym tak chciała ważny cytat ,, Nigdy się nie poddawać. Praktyka czyni mistrza'' To jest takie świetne poprostu chciałabym tak umieć rysować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam nie pratyka ale trening

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię od początku, i szczerze przyjmę Twoją radę.

    OdpowiedzUsuń
  6. To super! Choć wiesz, może zrobisz projekt patriotki? W końcu dziś 11 listopada!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Musiałabym się zastanowić :)

      Usuń
  7. I zapraszam:
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń