17.11.2015

Natalie Dormer jako Cressida

Wczoraj nie byłam w szkole (jestem chora) więc... Miałam trochę czasu i pomyślałam, że coś narysuję.
Tydzień temu kupiłam nowy szkicownik więc jest to taki teścik szkicownika :)
Portret przedstawia Natalie Dormer jako Cressidę w "Igrzyskach Śmierci".
Jeśli chodzi o wygląd to jest to jedna z moich ulubionych postaci z tego filmu.


Rysunek jesy wykonany w szkicowniku Canson Artbook One A5. Kupiłam go w Empiku. 
Wspaniale nadaje się do rysowania kredkami - trochę mniej jednak Promarkerami.
Kartki są wystarczająco grube (100g/m2).
Portret narysowałam kredkami Polycolor, resztkami kremowych z różnych zestawów oraz Promarkerami (kombinezon, tło).




Pierwszy raz chyba wyszedł mi portret w miarę podobny, że można rozpoznać kogo przedstawia...
A tym razem nie bawiłam się ani w kratkowanie, ani w inne metody przenoszenia portretu...

Szykuje się także tutorial. Co powiecie na rysowanie i cieniowanie włosów?

14 komentarzy:

  1. Rysowanie i cieniowanie jest genialne. Sama ostatnio próbowałam ten sposób udoskonalić, a ty to pokazałaś w filmiku.
    Już nie mogę się doczekać tutorial

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutorialu nie udało mi się nagrać, ale może zrobię ze zdjęciami :)

      Usuń
  2. I dzieki tobie udało mi się to zrobić jesteś świetną osobą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ze mogłam komuś pomóc :)

      Usuń
  3. Oby tak dalej! A na święta dostane red carpet - uwielbiam Twoje prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny portret! :)
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wowowowowowowowowow genialne!!!
    PS.też jestem chora ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny portert :D Od razu poznałam bez czytania kto to :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory, Twoich prac nie da się opisać słowami. A co do cieniowania i rysowania włosów, jestem jak najbardziej za. Mi podobno dobrze wychodzą, ale nikomu nie zaszkodzi się trochę poduczyć.

    OdpowiedzUsuń