29.11.2015

Enjoy Autumn! - nowe projekty

Hej! Dzisiaj taki krótki post - chciałabym pokazać Wam moje prace na konkurs LillaLou - Enjoy Autumn oraz pracę na wyzwanie LillaLou na Facebooku :)


1. Enjoy Autumn #1 
Stylizacja na codzień, parka, komin, czapka...

Promarkery, cienkopis i kredki, szkicownik LillaLou Folk It (bardzo folkowe).


2. Enjoy Autumn #2 - Lisełkowa Jesień
Promarkery, kredki, akwarele, długopis. Szkicownik LillaLou Butterfly.

3. Wyzwanie LillaLou - Królowa Jesieni!
Kredki, długopis, Promarkery, szkicownik LillaLou Butterfly.


A wy? Bierzecie udział w którymś z tych konkursów?

19 komentarzy:

  1. WOWOW miałam właśnie dodawać prace ale przy TYM nie mam szans

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne projekty,czasem zastanawiam się czy twoje prace nie są z kosmosu..xd (to był komplement)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle piękne prace ja też biorę udział w konkursie ale przy tobie nie mam szans xdd (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz to możesz je zobaczyć w mojej galerii na lillalou. Mam taki sam nick jak tu :* :)

      Usuń
  4. dziękuję że wzięłaś udział w moim wyzwanku? kolejne będzie także 4.12 na grudzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jena takie kolorowe i magiczne te projekty *.* Już jestem ciekawa co to będzie zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. *-* Bardzo pomysłowe, świetnie dobierasz kolory;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nikt z tobą nie ma to poprostu BOSKIE!!!!!!!!!!! WHOA!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest masakra! Jak można tak pięknie rysować?! To jest CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne projekty. Ja czekam na właściwy dla mnie temat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne projekty :3
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie biorę udziału,ale prace cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oficjalnie przegrałam wyzwanie. W enjoy autumm mam jeszcze szanse (dziękuje ci kategorio 6-11xD). Wszystko jest ZApiękne.~zuzka2005
    P.S. Jestem twoją fanką:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jula zakochana w promarkerach;) piekne jak zawsze

    OdpowiedzUsuń