05.10.2015

Ulubieńcy Października

Hej! 
To już drugi post z serii Ulubieńcy Miesiąca!
Ale szybko minął ten miesiąc... I pomyśleć że już minęła 1/10 roku szkolnego :)
To ja nie przedłużam i przedstawiam Wam kolejnych ulubieńców...


1. Książka Miesiąca 

Zdecydowałam, że kolejną książką miesiąca będą... "Zwiadowcy - Ruiny Gorlanu" - książka napisana przez Johna Flanagana. Jest to pierwsza część serii "Zwiadowcy" która składa się z 11 części - w najbliższym czasie planuję wypożyczyć kolejną :)


2. Film Miesiąca 

Jako że na razie nie było jeszcze premiery II części Kosogłosa, filmem miesiąca jest... 
Kosogłos - część I

Kto ze mną czeka na premierę drugiej części?

3. Dodatek Miesiąca 

Oczywiście nie mogłam się zdecydować i wybrałam znów dwie rzeczy. Pierwszą zdecydowanie jest mój Kosogłos! Tak żeby można było poznać Trybutkę :3


Drugim dodatkiem miesiąca jest moja bransoletka zrobiona przeze mnie z zestawu TopModel!

4.Szkicownik Miesiąca 

Ostatnio rzadziej projektuję, częściej rysuję.
Więc wybrałam szkicownik Canson A5 fakturowany.
Świetny do kredek akwarelowych!



5. Aplikacja Miesiąca

Może ktoś już poznaje?
Tak, to PicsArt!
Aplikacja wprawdzie na Androida ale daje mnóstwo możliwości!
Można robić w nim nagłówki (mój nagłówek bloga), grafiki (plany lekcji, napis czytaj dalej które zrobiłam), rysować (wiele możliwości w rysowaniu), możemy tworzyć kolaże...

6. Piosenka Miesiąca 

Piosenką miesiąca jest...
...The Hanging Tree z...
...Kosogłosa - część I!

7. Blogi Miesiąca

Blogiem miesiąca jest blog Ilojleen!
Ilojleen-blogspot.com

Rady dotyczące rysowania (głównie portretów) dla początkujących i nie tylko!
Tego bloga pewnie znacie ale i tak zapraszam Was na niego!

To już wszyscy Ulubieńcy Października!

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Kosogłos <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. skad łyk i strzały

    odpisz na moim blogu

    Zapraszam do mnie : <a href="http://eskucinska.tumblr.com/>Klik Klik Klik</a>

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam papier fakturowany, jednak ja rysuję kredkami i do tego za bardzo się nie nadaje :(
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem na 8 części "Zwiadowców" i jestem zakochana po uszy w tej serii ;D (Halt <3 <3) Świeny post c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam szkicownik z tej samej serii tylko do szkiców ołówkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wielką fanką igrzysk śmierci i oczywiście uważam, że ksiązka jest o wiele lepsza niż film. Pomimo tego i tak nie mogę się doczekać drugiej części kosoglosa ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń