09.10.2015

Niespodzianka od LillaLou + Snapchat

Hej!
Wczoraj przyszła do mnie niespodzianka - paczka od LillaLou!
Nie byłam w szkole (jestem chora) i wpadłam na pewien pomysł oraz założyłam Snapchata!



Na kursie w ViaModzie "pożyczyłam" pani Joannie swoje prace, do zeskanowania, możliwe że jakaś znajdzie się w nowym szkicowniku.
Wczoraj przyszły do mnie pocztą, a wraz z nimi mała niespodzianka!
Bardzo zdziwiłam się gdy otworzyłam paczkę!


W paczce oprócz trzech moich szkicowników ze starymi i nowymi pracami oraz teczki z moimi projektami,  które były osobno znalazły się dwa szkicowniki - Dreams oraz Ferosh (Anna Ismagilova)...


...Ale nie tylko! Znalazłam też cudną czapkę! Będzie w sam raz na jesień, może nawet zimę - jest chyba dość gruba. 
Ma śliczne kolory! Od razu się w niej zakochałam! Jest śliczna... Już nie mogę się doczekać kiedy będzie zimniej i będę mogła ją nosić haha :D



Tutaj jak wygląda na mojej głowie!


Skoro już pokazałam Wam upominki od LillaLou przejdźmy do drugiej części posta. Tak jak już pisałam założyłam Snapchata. Chyba nie muszę tłumaczyć co to jest ;D
A więc... Jeśli chcecie na bieżąco oglądać nowe rysunki i projekty - zapraszajcie!
Piszcie w komentarzach swoje nazwy (tak żebym wiedziała kto zaprasza, wtedy będę wiedziała do kogo wysyłam). Poniżej moja nazwa oraz Snapkod:



Na razie moim telefonem jest trochę słaba jakość zdjęć na moim Snapie ale niedługo, jak już będę miała nowy - będzie lepiej.



Także...
Zapraszajcie!

17 komentarzy:

  1. Super, do mnie w poniedziałek przyjdzie czapeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaprosiłam cię jestem julalolxd1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czapka to nagroda za bycie redaktorką na blogu LL. Ja dostanę ją chyba w poniedziałek... Zaprosiłem na snapie nick Neikeyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy, a czapka taka artystyczna :D pasuje do ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaras cię zaproszę na snapie jestem hania_nyc a na lilla lou grovena zapraszam na bloga: www.mulinoamanoa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka świetna ta czapka! Cudowny prezent :D
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czpak cudna *.* I szkicownik Drems *.* Mam go sama ale jest cudny *.*
    Pozdrawiam :*
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna czapka... :) Szcególnie podobają mi się kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra czapka ! Snap ; majjak333

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Twojego bloga trafiłam przypadkiem, ale od razu wiedziałam, że zostanę tutaj na dłużej! Twoje prace są świetne, dlatego postanowiłam dalej śledzić Twoją działalność. :)
    Dodałam na snapchacie: xmiqila

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w twoim blogu ♥

    OdpowiedzUsuń