30.10.2015

Happy Halloween!

Jutro...
Halloween!
Będziecie zbierać cukierki? A może idziecie na jakąś imprezę?
Ja urządzam z przyjaciółkami takie nieco halloweenowe Pyjama Party! Będziemy oglądać filmy (nie lubimy horrorów więc raczej jakieś thrillery, science fiction), może uzbieramy trochę cukierków? Pewnie pogramy w różne gry... Mam nadzieję że będziemy się dobrze bawić!
A wy? Jak spędzacie Halloween?

P.S. Dzisiaj mam dla was nowy halloweenowy projekt oraz trochę zdjęć!


Mój projekt na konkurs Halloweenowy! 
Jakoś dałam radę go zrobić :D
.
Pierwszy projekt LL Promarkerami! No może oprócz skóry... :)
Link do pracy na LillaLou - klik


*zdjęcia - wszystkie zrobione przeze mnie*
Niektóre może są mało jesienne i halloweenowe, po prostu są to niektóre zdjęcia które zrobiłam w ostatnim czasie.













7 komentarzy:

  1. Świetny rysunek, tak samo jak zdjęcia:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rysunek, tak samo jak zdjęcia:).

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z Akacją bo do mnie dziś przyjeżdża będziemy rysowali ,tańczyli taniec kościotrupa i zbierali cukierki wraz z Giny blue :) Może jeszcze będziemy robili własny teatrzyk haloweenowy..... mi to pasuje :) dynie miałam lecz spadła i na kostce zrobiła się zupa :( no i już jej nie mam :(...


    fajnie że ty masz :) super projekt - przecież nie mam znowu z Tobą szans :( eh... wiedziałam....odwiedź mojego bloga http://mischotta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uzbierałam mnóstwo cuksów z koleżankami! No a jak ludzie nie mieli cuksów to nam KASĘ DAWALI!!! I w sumie uzbierałyśmy trzy wielkie torby cuksów i 45 złotych!!!
    ~Natali-Style ;)

    OdpowiedzUsuń