26.10.2015

Autoportret inaczej

Hej!
Wczoraj dokończyłam nowy rysunek.
Narysowałam... Siebie!
Ale zrobiłam to nieco inaczej. Nie chciałam zwykłego portretu. Kopii żadnego zdjęcia. Zrobiłam siebie w wersji nieco kreskówkowej...
Na ramce znajdują się elementy związane z moimi zainteresowaniami :3
Format rysunku: A4
Wykonanie: kredki Polycolor, promarkery, czarny glugopis, biały żelopis, kredki Derwent Coloursoft  (kolory skóry).
Oczywiście niewzorowane - nie ma to jak rysować siebie z pamięci. Przy szkicu tylko trochę patrzałam na zdjęcie...
W rozwinięciu posta są przybliżone zdjęcia niektórych elementów oraz dla porównania - autoportret z czerwca.







Dla porównania:
*Autoportret z czerwca 2015*


Myślę że jakiś postęp jest :) 

10 komentarzy:

  1. Obydwa autoportrety cudowne, ale ten nowszy bardziej taki twój *.* Nic dodać, nic ująć...

    cattyari.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  2. Postępy zrobiłaś ja bym takich nie umiała

    OdpowiedzUsuń
  3. Postępy ja bym takich nie zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne portrety :*
    Ja w weekend pokażę na moim blogu lokikoteła na twój konkurs ;3!
    http://marmurka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jedyne co ciśnie mi się na język to wielkie, ogromne WOW!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci wyszło ♥ Ja też jestem właśnie na etapie tworzenia swojego autoportretu i kilku innych rysunków, muszę to skończyć i zrobić post :-)

    Blog z sesjami fotograficznymi i charakteryzacjami :-)
    http://sylw-photos.blogspot.com/2015/10/make-up-characterisation-tutorial.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten autoportret ładniejszy :) Śliczny kosogłos *.*

    OdpowiedzUsuń