23.09.2015

Ulubieńcy Września

 Hej!
Postanowiłam że wprowadzę na mojego bloga Ulubieńców Miesiąca. 
Co miesiąc będę dodawała taki post o moich ulubionych szkicownikach i filmach z danego miesiąca! 
Myślę że to dobry pomysł, piszcie co o tym sądzicie!
Poniżej zrobione ostatnio zdjęcie, które bardzo mi się podoba :)

1. Książka Miesiąca

W tym miesiącu najlepszą książką (właściwe to jedyną oprócz lektury) jaką przeczytałam jest "Percy Jackson - Złodziej Pioruna" Ricka Riordana. 
Uwielbiam książki fantasy, uwielbiam mitologię - jeśli wy też, ta książka na pewno Wam się spodoba!


2. Film Miesiąca

Uznałam że filmem miesiąca będą Avengers.
Film bardzo mi się podobał, zamierzam obejrzeć kolejne części a także wszystkie części Thora.


3. Dodatek Miesiąca

Ostatnio bardzo często noszę moją bransoletkę z Insygnią, jest to chyba moja ulubiona! Kupiłam ją na Jarmarku Dominikańskim który już niestety się skończył. 


 Znalazłam także swój balsam, pomadkę do ust - jest świetna na wysuszone usta i jej nie widać. W dodatku jest w słodkim pudełku w kształcie babeczki!
Niestety nie mam pojęcia skąd jest.


4. Szkicowniki Miesiąca

Wybrałam dwa szkicownik miesiąca - jeden TopModel a drugi LillaLou.
Myślę że szkicownik TopModel Make Up jest jednym z moich ulubionych ze względu na wielkość - jest idealna, nie za duży, nie za mały. 
W dodatku to mój jedyny szkicownik do makijażu.


Ze szkicowników LillaLou wybrałam szkicownik Pyjama Party.
Moim zdaniem są w nim świetne pozy jakich nie ma w innych szkicownikach.
Niestety kartki są dwustronne i jest zszywany a nie "na kółkach" jal nowe szkicowniki, ale przez to jest lekki i zajmuje mniej miejsca. 


5. Gra/aplikacja Miesiąca

Kolejna kategoria wymyślona przeze mnie.
Lubię czasami pograć w gry na tablecie lub telefonie żeby zabić nudę.
Najbardziej lubię gry zręcznościowe, moją ulubioną jest Subway Surfers.

A Wy? Lubicie w nią grać? 
Jaki jest Wasz rekord?
Mój to 1 276 150 - świeżo pobity :)



6. Piosenka Miesiąca

W tym miesiącu najczęściej słuchałam piosenki "Gold" - Imagine Dragons.
Mam dużo piosenek tego zespołu na telefonie ale moim zdaniem ta jest najlepsza!


7. Blogi Miesiąca

Ostatnią kategorią są Blogi Miesiąca. 
Po prostu blogi na które zaglądałam najchętniej.
*kolejność przypadkowa*
Zapraszam Was na blogi:
Ratilove - ratilove.blogspot.com
Agaty - moja-pasja-agata.blogspot.com
Kejti Lou - kejtilou.blogspot.com 
Weroniki - pasjeweroniki.blogspot.com

To już wszystkie kategorie które będą w Ulubieńcach Miesiąca. 
Piszcie co myślicie o tym pomyśle!

13 komentarzy:

  1. Jeju dziękuje *.* Za uznacie :* Twój blog zawsze czytam i komentuje :*
    Pozdrawiam :*
    Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wierze ze mój blog jest blogiem miesiąca *0* *0* *0*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ulubieńcy! Też bardzo lubię ten szkicownik TM. A bransoletki zazdroszczę *.* Dziekuję i cieszę się, że lubisz czytać mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imagine Dragon ❤❤❤❤ A tak to super wpis -blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie będę czytała ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Z chęcią będę czytała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Percy Jackson wymiata (no może z wyjątkiem krobić rodu Kane tego samego autora)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz mnie ktoś umieścił w Ulubieńcach miesiąca :') jestem wzruszona, zachwycona i wgl wszystko <33 Świetny posteł *,* :D

    OdpowiedzUsuń