17.09.2015

Pocztówka z Grecji

Hejka!
Dzisiaj mam dla Was własnoręcznie robioną, a dokładniej narysowaną pocztówkę inspirowaną Grecją!


Rysując pocztówkę inspirowałam się uliczkami w Korfu (oprócz nazwy wyspy jest to także nazwa miasta a właściwie stolicy tej wyspy), gdzie byłam przed wakacjami - na starym mieście były głównie takie wąskie uliczki z charakterystycznymi elementami.
Robiłam ją z głowy.
Chciałam żeby była taka bardziej... Komiksowa? No nie do końca realistyczna.


Całość zajęła mi łącznie około trzech godzin (dłuugo nie mogłam się za nią zabrać, jakoś nie miałam pomysłu jak ją dokończyć). Kredki Koh-I-Noor Polycolor i Mondeluz na A5 (szkicownik Canson Student, fakturowany) oraz czarny długopis. Poprawianie długopisem zajęło najwięcej czasu...


Skończyłam ją wprawdzie dopiero teraz, a szkic robiłam właśnie na Korfu, siedząc w pokoju w hotelu - w tym samym dniu dowiedziałam się że zostałam MP.

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z "pocztówki" - niedługo planuję narysować następną - robię sobie przerwę od portretów, ostatni mnie totalnie dobił...


To teraz garstka zdjęć z Korfu :)
P.S. Oprócz wyjazdu na Korfu byłam także na Rodos - prawie rok wcześniej.








12 komentarzy:

  1. Ładna ,, pocztówka " a co to jest to różowe ,,cos"koło rysunku na 4 zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chodzi ci o zeszyt :D A właściwie notes :)

      Usuń
    2. Jak 1 osoba może mieć tyle talentu!!!?????

      Usuń
    3. aaaaaa to fajny notes :D a co do 2 etapu nie mam czasu na razie ale praca na konkurs i tak będzie,..... mam nadzieję bo właśnie dostałam karę na komputer papa

      Usuń
  2. nominuję Twojego bloga do LBA więcej u mnie: http://ratilove.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez chciałabym tak pięknie rysować...
    nicetomeetyou25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, może obs/obs? Jak tak, to daj znać u mnie :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post! Czekam na kolejne, buziaki Kochana!
    Jasne, ja juz obs i czekam na Ciebie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny Rysunek
    http://ourlittleworld12.blogspot.com/ komm obs

    OdpowiedzUsuń