03.09.2015

Fretka Frytka?

Hej!
Dzisiaj mam dla Was Fretkę Frytkę!
Więcej o niej w poście!


  Fretka... Frytka? Tak nazwaliśmy ją z bratem!
Jest w połowie inspirowana pewnym zdjęciem, reszta to zasługa wyobraźni.
Zajęła mi około... Dwóch i pół godziny? No może trzech, bo w międzyczasie zaczynałam jeszcze jeden rysunek...
Format A4, 
Kredki; Koh I Noor Mondeluz - do tła, 
Koh I Noor Polycolor - do całej fretki.



Dość długo ją robiłam ale jestem bardzo zadowolona z efektu!
Steampunkowa Fretka Frytka skończona!
Jej szkic czekał prawie tydzień na zaczęcie ale w końcu się za nią zabrałam...

3 komentarze:

  1. wooooooow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekty twojej pracy są oszałamiające!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny rysunek

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń