26.09.2015

DIY #1 - Łapacz Snów!

 Cześć! 
Dzisiaj przygotowałam dla Was DIY dotyczące Łapacza Snów mojego pomysłu :)

Co będzie potrzebne?

  • Kolorowa taśma klejąca (Washitape)
  • Okrągła metalowa bransoletka, kółko z miękkiego drutu lub kabla 
  • Koraliki 
  • Piórka 
  • Mulina
  • Wstążka
  • Sznurek

Zaczynamy!

Najpierw nasze kółko owijamy sznurkiem, wstążką.
Postarajcie się żeby nie było go widać, wystarczy owijać pod ukosem. 


Do środka najlepiej użyć muliny - najlepiej uciąć nie za duży kawałek, najwyżej później dołożymy kolejne.


Mulinę zaczepiamy do kółka owijając kilka razy. Między mulinę możemy zaczepić koraliki!
Ja akurat nie zawiązywałam według jakiegoś schematu, po prostu improwizowałam :D



Gdy już stwierdzimy że zawiązaliśmy odpowiednią ilość muliny u góry przywiązujemy kawałek sznurka.


Teraz dół - przywiązujemy sznurek, mulinę a do tego przywiązujemy piórka. Żeby nie było widać supełków możemy przykleić taśmę, ładnie będzie wyglądała Washitape. Możemy także dodać koraliki i co tylko chcecie!


 Gotowe!



Post może krótki, ale mam wielką nadzieję że kogoś zachęciłam :)
Wasze Łapacze Snów wysyłajcie na maila!
*julalou2001@gmail.com*

Krótka sesja i drugi pomysł na łapacz :3




6 komentarzy:

  1. Ślicznie to wygląda, kurcze, musze to zrobić :)
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak znajdę gdzieś w domu materiały to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! A wydawało mi się to takie trudne :)
    Prześliczne zdjęcia ♥
    Obserwuję :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł :) Chyba przydałby mi się taki :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to opisałaś i wgl - dzięki tobie już sobie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń