24.08.2015

Lokikoteły

Lokikoteły? 
Co to właściwe jest? 
Postaram się Wam je troszkę przedstawić :D


Lokikoteły? Takie nasze OC (wymyślone postacie) ale nie do końca, takie Lokikoty... Właściwie to wymyśliłyśmy je z Moniąmaj i Catty...

Lokikoteły - żywią się głównie Lokigumą, podróżują między wymiarami. Najczęściej można spotkać je w złotym hełmie na wzór ich wujka Lokiego oraz w zielonej pelerynie. Głównie przebywają w Lokiwymiarze ale jak już mówiłam; przemieszczają się pomiędzy nimi. Pomyślałam sobie... Może chcecie wiedzieć jak wyglądają? Narysowałam portret jednego z moich zaprzyjaźnionych Lokikotełów, specjalnie dla Was!


Trochę się namęczyłam z tym portretem, zużyłam pół czarnej kredki!
Robiłam go jakieś 4 godziny z przerwami, w trakcie robienia pisałam posty, jadłam, grałam, nie mogłam się za to porządnie zabrać...
Ale jestem dumna z efektu :D


Mój mały pomocnik :D
Niestety jeden z moich małych Lokikotełów ma hełmw trakcie naprawy ale później go wam pokażę!


Mam nadzieję że już mniej więcej wiecie kim są nasze Lokikoteły!?

Dzisiaj pewnie już nic nie napiszę więc...
Do jutra! 

5 komentarzy: